top of page
  • תמונת הסופר/תטלי בר

סלסלה לשבועות, טנא ביכורים וכל השיבולים שמסביב?

ים השיבולים שמסביב, האומנם?!

אז בשדות חיטה ושיבולים לא נתקלתי עד כה, אפילו העליתי על כך סטורי באינסטגרם לקבלת המלצות היכן ניתן למצוא שיבולים ומסתבר שבקרבת מקום לראשון לציון, אין בנמצא שיבולים - מכירות? ספרו לי בתגובות! עוד לא מאוחר לשים כחלק מעיצוב השולחן...


חג שבועות תמיד הצטייר לי כחג של קיבוצים ומושבים, בראשי אני מדמיינת תהלוכת חציר עם טנדרים פתוחים וילדים ישובים בבאגז'

בכיוון הפוך לנסיעה משכשכים רגליים באוויר, כמובן כובע קש הולם ושיבולים בפה.

חלום שלי! כזה שאני מבטיחה להגשים דרך הילדים שלי.


בינתיים שאני חולמת בהקיציס, אשמח לשתף אתכן בהפקת שבועות שיצרתי - מוכנות?!

טנא מנייר, לחם, גבינות, פירות ויין לבן. את הטנא הכנתי מנייר כמובן, את כל השאר תצטרכו לדמיין :) סומכת עליכן!

הטנא באופן יחסי גדול אך שימו לב לא לשים יותר מדי משקל, על מנת להימנע מעומס על ידית הנשיאה. כן, נייר זהו חומר גלם חזק אבל... אל תגזימו רק כי יש מקום. הפעילו שיקול דעת.

ההכנה פשוטה עד כדי כך שלא תאמינו!!! הדרכה סופר מדליקה של בטיבם (זו שאוהבת את כולם?)

ותופתעו לגלות עד כמה ההדרכה הזו כה חסכונית, מדובר בנייר אחד ורצועה בלבד! המחמירות יכינו את הסלסלה מנייר בסיס וידגמו באמצעות נייר מדוגם, עדיין מדובר באחד הפרויקטים היותר חסכוניים שיצא לי להכין. 2 ניירות לתוצר. תודו שרק זה גורם לכן לחייך...

את הטנא ניתן לעטר בכל כך הרבה דרכים, קישוטונים ממש מכל הבא ליד מבטיחה לכן שאם תחפשו בבית תמצאו שאריות נייר, מיני צעצועים, מדבקות, כדורי קלקר, חלקי פאזל ובקיצור? הפתעות בהן תוכלו להשתמש, כדי ליצור את הטנא הכי מיוחד, בעבודת יד ובעיצוב האישי שלכן.

הכנתי המון סלסלות, לכן עבדתי בשיטת סרט נע, נשק וסע או איך שאתן תרצו לקרוא לזה :) מה זה בעצם אומר? שהכל לקח לי פחות או יותר שעה בין פוסט לפוסט, תוך כדי בישולים וצפייה בחדשות. שלב 1 בחרתי ניירות - חיפשתי ניירות פרחוניים, צבעוניות שקטה ורגועה משהו שיזכיר לי את שבועות. שלב 2 חריצה וקיפול - באמצעות לוח הקיפול של מרתה סטיוארט. שלב 3 חיתוך - ביצעתי בכל הניירות, בזה אחר זה את 4 החיתוכים באמצעות סכין יפני.

שלב 4 הדבקה - הדבקתי באמצעות דבק דו צדדי, פשוט כי זה הדבר שהיה לידי באותו רגע לחלוטין ניתן לבצע גם באמצעות דבק נוזלי. שלב 5 הדבקת הרצועות - הפעם השתמשתי בדבק נוזלי, לכן הדבקתי קצה אחד של רצועה בכל הסלסלות חזרתי לראשונה (בינתיים הדבק התייבש) והדבקתי את הקצה השני של הרצועה. שלב 6 קישוטונים - מאחר והייתי בלחץ מטורף של זמן, הכנתי קישוטונים מאוד פשוטים באמצעות תבניות חיתוך של פרחים והדבקתי בנקודות החיבור של הרצועה לסלסלה. הסוד, השיטה, היעילות והאפקטיביות היא לעשות כל שלב על כל הסלסלות ולא להכין טנא טנא. * המחמירות יוסיפו את שלב 3.5 :) הדבקת הנייר המדוגם לנייר הבסיס בין שלב 3 לשלב 4, אני ממליצה לעשות זאת טרם אתן מדביקות את נייר הבסיס זה לזה ובונות את צורת הטנא על מנת שתוכלו לדגם כאשר נייר הבסיס עדיין שטוח וכך להדק את הדיגום בנוחות.

רגע לפני שאתן מתעופפות מכאן לקניות, בישולים, איסופים, ילדים, מטלות הבית או להכין סלסלות :) אני רוצה להזמין אתכן לשאול אותי שאלות בנוגע לשבועות, לטנא, או בכלל בכל הקשור ליצירה בנייר, אפשר גם צילום כמובן, על כל השאלות אני עונה בסטורי בחשבון האינסטגרם של הסטודיו.

זכרו - מי שלא שואלת? לא תדע! אז תשאלו. מקסימום אני אענה. ואני משתדלת לענות לכווווווווולכן!!!


חג שמח ותרשו לעצמכן "קצת" יין לבן...

טלי בר.

473 צפיות0 תגובות
Tali_Clear_Logo_Dark_PNG.png

מוצרי נייר בעבודת יד ובעיצוב אישי

bottom of page