top of page
  • תמונת הסופר/תטלי בר

כרטיס ברכה נדנדה

עודכן: 1 באוק׳ 2019

כן אני יודעת שערב חג כן אני משערת שיש לך ילדים בחופש בישולים, סירים, טיימר לזמנים לכל האוכלים ורצון להספיק גם להגיע לחדר כושר או רחמנא ליצלן להתיישב על הספה לראות את הסדרה אהובה עלייך מתנה אני משערת שכבר קנית, אבל האם הכנת כרטיס ברכה? לא??? יופי! את רואה שההדרכה הזו לא עלתה באיחור? :)

כרטיס ברכה ב5 דק' של יצירה ומקסימום אפקט וואו כאילו עבדת עליו לפחות יומיים! תודי שבאתי לך משמיים!!! ואם לא אמרתי, אז את ה-כל כבר יש לך בבית, מוכנה??? מתחילים!

כרטיס ברכה נדנדה רשימת ממתקים - 1. נייר בסיס בגודל 6*12 2. ניירות עם דוגמה 3. טרימר / סכין חיתוך ומשטח עבודה 4. סרגל 5. דבק 6. עיפרון לסימון 7. מספריים 8. קישוטים קטנטנים 9. עצם קיפול (או כל חפץ קהה לצורך סימון קווי קיפול – מקל ארטיק, ידית סכין חד פעמי ועוד). 10. לוח קיפול (לא חובה!)

* כל המידות המופיעות בהדרכה באינטשים בלבד!

ניקח את נייר הבסיס ונניח על לוח הקיפול ב12 אינטש, כלומר נסמן את חלקו הארוך של הנייר בארבעת המיקומים הבאים - 10, 8, 4, 2 למי שאין לוח קיפול ניתן לסמן נקודות בחלקו העליון והתחתון של הנייר לשים את הסרגל מנקודה עליונה לתחתונה ולסמן את קווי הקיפול באמצעות חפץ קהה. אני סימנתי בטוש ג'ל לבן את קווי הקיפול על מנת שתוכלו לראותם על גבי הנייר השחור. בשלב זה אנו נסמן בלבד, מאוחר יותר נבצע את הקיפולים.

נסובב את הנייר ב90 מעלות, נניח על לוח הקיפול ב6 אינטש, כלומר נסמן את חלקו הצר של הנייר בשני המיקומים הבאים - 4.5, 1.5 למי שאין לוח קיפול יש לחזור על אותן הפעולות שעשינו קודם. לסמן נקודות בחלקו העליון והתחתון של הנייר, לשים את הסרגל מנקודה עליונה לתחתונה ולסמן את קווי הקיפול באמצעות חפץ קהה.

כעת נניח את הנייר על משטח שניתן לחתוך עליו עם סכין חיתוך (על מנת לא להרוס את השולחן) ונבצע שני חיתוכים ע"פ הסקיצה הבאה - קו חיתוך = קו מקווקו -------- קו קיפול = קו רציף _______

כך הנייר ייראה לאחר החיתוך -

כעת נעבור לשלב הקיפולים, בשלב זה ניעזר בסימונים ובסרגל על מנת שהקיפול יהא ישר, את הקיפול נבצע רק על 2 הרצועות הצרות העליונה והתחתונה (בהמשך נקפל גם את המלבן הפנימי) ובשיטת הר ועמק - שימו לב לכיוון הקיפול כך שיהיה זהה לזה שבתמונה!

את המלבן הפנימי נקפל בדיוק הפוך ממה שקיפלנו את 2 הרצועות הצרות (ראו תמונה בהמשך). כעת לאחר שסיימנו לקפל נעבור על כל קווי הקיפול ונהדק אותם על מנת שהכרטיס ישמור על צורתו. לכרטיס שני מצבים וכך הוא נראה בכל אחד מהם

פתוח

סגור

בסיס הכרטיס מוכן!

כעת נגזור את הניירות על מנת לקשט את הכרטיס. נבחר איזו דוגמה של נייר תשמש אותנו בכל מלבן בכרטיס ונקפיד להקטין במעט את גודלו על מנת לשמור על מסגרת שחורה מסביב כך שדוגמת הנייר תהא יותר בולטת ואסתטית לעין.

כל שנותר לנו הוא להדביק את כל המלבנים והקישוטים על מנת שהכרטיס ילבש אווירת חג, לכתוב את המילים החמות שלנו וכמובן – לצלם!

רגע לפני שאת חוזרת חזרה לילדים, לסירים ולשולחן החג, הכנתי לך סרטון -

יצרת כרטיס ברכה מרשים ואינטראקטיבי וכעת תוכלי ליישם את הטכניקה הזו ולא רק עבור כרטיסי ברכה לתקופת החגים, אלא לכל אירוע שתרצי!

בא לך הדרכה לכרטיס נוסף ועל הדרך לגלות אם ומה יש לדג לומר? לחצי כאן!


הכנת כרטיס ברכה ע"פ ההדרכה? תייגי אותי ואני אשמח לשתף את היצירות שלך ברשתות החברתיות! עמוד פייסבוק - Tali Bar Studio חשבון אינסטגרם – Talibarstudio

יצירה מהנה, חג שמח ושנה טובה טלי בר.

117 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Tali_Clear_Logo_Dark_PNG.png

מוצרי נייר בעבודת יד ובעיצוב אישי

bottom of page