top of page

ישראל חוגגת עצמאות 71

עודכן: 14 במאי 2019

אחרי שנים של סיבובים בבימות עצמאות, צפייה כאובת צוואר בזיקוקים, מופעי סטנד אפ עמוסים בפקקים, הופעות מיוזעות עם נקניקייה וכרוב כבוש שנמשכו עד אור הבוקר הגיע הזמן להכריז, התבגרתי. אין לי כוחות לשטויות, אבל לא לעשות כלום? ממש לא בא בחשבון!

אז ניסיתי את מזלי, שלחתי הודעה לחברים לראות אם ירצו להתארח אצלנו לערב החג. באופן פלאי לאף אחד לא היו עדיין תכניות, מי יודע, אולי גם הם התבגרו? פה אחד הכריזו אחד אחרי השני, שלכאן הם מגיעים! אושר אקספרס למישהי שרק אוהבת לארח ולארח כמה שיותר...

אז כמובן שמיד אחרי רשימת הקניות עמוסת כל טוב שהכנתי והצלחתי לשכנע את בעלי שזו האפשרות הטובה ביותר לחגוג את עצמאות התיישבתי גם להכין את רשימת העיצובים שאני מתכננת לערב הזה -



כרטיסיות הושבה אנונימיות למה? כי אני לא אוהבת להחליט לאנשים היכן לשבת, לכן מכינה אותן עם הכיתוב גנרי של 'חג שמח'.

עבור האוהלים של הכרטיסיות השתמשתי בנייר 250 גרם של הסדריה בצבע כחול נייבי בטקסטורת בד שאני פשוט מאוהבת בה! הגודל האהוב עליי לכרטיסיות אוהל - 4 אינטש רוחב על 2 אינטש גובה, גודל נייר הבסיס (הכחול) 4 על 4 אינטש, כאשר חורצים באמצעות לוח קיפול ב2 אינטש וכמובן מקפלים.

מאחר והשתמשתי בנייר בסיס כהה והמדבקות בהן רציתי להשתמש גם הן כהות חתכתי במכשיר הביג שוט (החבר הכי טוב שלי בסטודיו) תגיות בצבע לבן שיהיו בסיס למדבקות, עבורן השתמשתי בנייר 250 גרם של דן דיל. פעם ראשונה בה השתמשתי בניירות הבסיס שלהם ואני די מרוצה!

על אותן התגיות הדבקתי את המדבקות שאני כה אוהבת 'חג שמח' טקסט שחור רקע שקוף של יעל יניב והנה נולדנו לנו כרטיסיות הושבה אנונימיות במינימום מאמץ וכמה דקות של יצירה!

חבקי מפיות

השתמשתי באחת התבניות האהובות עליי בסטודיו (שרכשתי באיביי) - קנון עיגולים, מכירות?

מה הכוונה לקנון? אותה תבנית בגדלים שונים מגדול ועד קטן, מדליק ביותר ויש לכך כל כך הרבה שימושים!

כתבו לי בתגובות אם תרצו שאכין פוסט בנוגע לשימושים השונים שניתן לעשות עם תבניות מסוג זה.

ידעתי שאשתמש במפיות בהירות, לכן בחרתי עבור העיגול החיצוני בנייר הכחול (אותו נייר עם טקסטורת בד) ובתוכו הדבקתי עיגול קטן יותר בצבע לבן עליו הדבקתי את הספרות המייצגות את גילה של מדינת ישראל '71'. הספרות נחתכו גם הן במכשיר הביג שוט והודבקו אחת אחת בקפדנות עם דבק, אם תרצו לעבוד מהר יותר כדאי להשתמש במדבקות, אני נקעתי ללא צבע מתאים. קורה גם לי :). לאחר שהדבקתי את העיגולים זה לזה ואת הספרות, הדבקתי לכל אחורי עיגול כחול באמצעות דבק דו צדדי סרט סאטן בצבע תכלת. רציתי קצת לשבור את הכחול הנייבי והלבן, ולכן החלטתי להשתמש בצבע מאוד שונה. באמצעות קשר ניתן לחבוק כל מפית עם סכו"ם ו... זהו.

מרכז שולחן

אחד הדברים שאני הכי אוהבת להכין!!! מצד אחד מאוד גודל ומרשים ומצד שני אחד הדברים הקלילים ביותר להכנה אומנם אני אוהבת מאוד ליצור דברים כבדים ומורכבים, אבל הפלא הזה ביצירה של 5 דקות עם אפקט הוואו הגדול תמיד הייתה האהובה עליי ביותר! מה תצטרכו כדי להכין?

4 מקלות עץ שקניתי ברחוב מטלון בתל אביב לחתונה שלי :) וואשי טייפ, אני השתמשתי בוואשי כחול נייבי כוכבים שקיבלתי באחת מקופסאות מומנטו המטריפות נייר בסיס לבן עבור דגלונים לספרות בגודל 6 על 4 אינטש נייר כחול נייבי עבור הספרות בגודל 5 על 3 אינטש את הספרות חתכתי באמצעות עוד מכשיר מדליק שיש לי בסטודיו ונמצא כמאוווווד שימושי אצלי פאנץ' אלפאבית' בורד של We R Memory Keepers המגיע עם מדריך הכולל בתוכו אותיות באנגלית, ספרות וסימנים.

הקישוטונים של Happy Birthday נעשו כמובן באמצעות תבניות חיתוך במכשיר הביג שוט, כבר אמרתי שהוא חבר?! כמובן דבק, על מנת להדביק את הכל, אני השתמשתי בדבק דו צדדי.

בתוך הצנצנת, על מנת שלא יראו את קצה המקלות (אני פשוט לא אוהבת שרואים) מילאתי בקונפטי לבבות מבד בצבע לבן ופעמונים.

לכל היופי הזה הוספתי 2 צהלולונים שהכנתי לחג עצמאות שעבר, הדרכה להכנתם תוכלו למצוא כאן.

סוכריית רוזטה

אני לא אוהבת להכין רוזטות, זהו! אמרתי את זה! אבל יש סקראפרית שאתן וודאי מכירות שאני כל כך אוהבת - ליהיא פיליפסון והייתי חייבת להכין רוזטה אחת בהשראתה, הדרכה להכנת הרוזטה תוכלו למצוא בבלוג שלה, לחצו כאן. כמובן השתמשי בצבעוניות עצמאות כחול - לבן ובאלמנטים התואמים את רוח החג. גם כאן המשכתי בקו זהה לעיצוב הכללי שלי - תבניות חיתוך בצורות עיגולים, תגיות, מדבקת חג שמח וסרטי סאטן. כדי ליצור עניין הייתי ממושמעת (הפעם) והקשבתי לטיפ הזהב של ליהיא, להוסיף צ'יפבורד בין השכבות על מנת ליצור את אפקט הנפח בין שכבה לשכבה. ובאשר למקל? קש נייר שקניתי כל כך מזמן בחנות האהובה עליי של נתנאלה במרכז עזריאלי חולון.

ואחרון חביב - הפרס!

חברה הכריזה שהיא ובן זוגה מארגנים לכבוד האירוע חידון נושא פרסים, התבגרנו כבר אמרתי?! אולי טעיתי? אז כמובן שהצטרפתי לחגיגה והכנתי גם משהו ממני כמארחת לזוכה המאושר שייתכן ויהיה אני :) ובמקרה כזה אעניק את הפרס להוגי החידון על היוזמה והיצירתיות.

הפרס לזוכה המאושר הוא קופסה ענקית בעבודת יד שלי ובתוכה פררו רושה ע-נ-ק-י, זו גם הייתה הפעם הראשונה בה הכנתי תוצר מהדרכה של יוצרת ישראלית - יעל יוציס בעלת הבלוג קונדסונים בשיתוף פעולה עם יוצרת אחרת (גם היא ישראלית) תמר ברמן, הדרכה להכנת קופסת פררו רושה, לחצו כאן. עבור הקופסה השתמשתי בפררו רושה שקיבל בעלי מהעבודה :) זה פשוט היה בול לקונספט... נייר בסיס לבן של דן דיל, נייר כחול נייבי טקסטורת בד של הסדריה, נייר פרפרים וציפורים (של מכסה הקופסה) מאחד הסטאקים האהובים עליי שקניתי ביולטה, סרט סאטן תכלת, ניט בצבע לבן שקיבעתי באמצעות מכשיר ייעודי הנקרא קרופ א דייל של We R Memory Keepers, וכמובן פררו אחד ענקי!

החג הזה תמיד היה אחד האהובים עליי, מן פטריוטית שכזו, גאה במדינה שלי!

נכון, גם מתביישת בה הרבה פעמים, אבל זה כבר לפוסט אחר :) היום באתי לשמוח על היותה!

אני לא קרניבורית, אפילו להיפך משתדלת להצליח בצמחונות, Meatless Monday זו הצלחה מסחררת שלאט לאט משתלטת על עוד ועוד ימים בשבוע. אבל יש כאן סיבה כל כך טובה לחגיגה, כי אם תרצו או לא -

יש לנו ארץ נהדרת והיא חוגגת 71, נא להתארגן בהתאם!

צאו תבלו, תעמיסו על הפארקים, תחגגו רק בקשה אחת! את האשפה שלכם אספו לשקית ואל תשאירו לכלוך אחריכם,

כי אין לנו ארץ אחרת...



הכנתן אלמנט בהשראת הפוסט? תייגו אותי ברשתות החברתיות! עמוד הפייסבוק - Tali Bar Studio חשבון האינסטגרם - Talibarstudio אני אשמח לפרגן לכן בחזרה! :)


עצמאות שמח!

189 צפיות0 תגובות
Tali_Clear_Logo_Dark_PNG.png

מוצרי נייר בעבודת יד ובעיצוב אישי

bottom of page