top of page
  • תמונת הסופר/תטלי בר

איך לצלם יצירה תלת מימד? - חלק א'


הרבה מאוד יוצרות מתקשות לצלם יצירות ולהראות בצילום שמדובר ביצירה תלת מימד יצירות שהן אינן כרטיס ברכה שטוח או אלבום, אז איך עושים את זה נכון? המשיכי לקרוא!

שימי לב ❤️ זו תמונה שצילמתי בה את מעמדי השתילים ממש מלמעלה FLATLAY מדובר בסגנון צילום מאווווד פופלארי ואהוב בעגה המקצועית סגנון צילום הנקרא ובעברית צילום עילי, על סגנון הצילום הזה תוכלי לקרוא כאן

למרות שזהו הסגנון האהוב עליי ביותר ותוכלי לראות אותו מככב אצלי באינסטגרם, ב2 התמונות הבאות תוכלי לראות מה קרה כששיניתי זווית פתאום רואים את היצירה כולה, רואים את הגובה שלה רואים כמה היא צבעונית ויפייפיה.

אז איך מצלמים יצירות תלת מימד?

בדיוק בשביל זה התרחקתי וצילמתי לך את כל הסט שלי, כן ממש הסט שעליו צילמתי גם את שני הפריימים הקודמים. שימי לב לאופן שבו העמדתי את הרקע חצי על הקיר וחצי על השולחן, כדי שאני אוכל ליצור רצף של רקע אחד במקום לחבר 2 רקעים, כך שגם כשאצלם את היצירה מהחזית שלה הרקע יהיה אחיד.

THE LITTLE DETAILS בתמונה הזו התקרבתי פיזית עם הסמארטפון כדי לצלם את מה שאני קוראת לו - שתוכלי להבחין בכל הפרטים הקטנים .בכתב היד, בדוגמה של הנייר ובניואנסים קטנטנים נוספים !אז בפעם הבאה כשאת באה לצלם את היצירה שלך תחשבי איזו זווית תחמיא לה

​אם אהבת את הטיפ שלי אני מזמינה אותך לקבל מדריך מתנה חינמי !איך לצלם את היצירות שלכן בצורה מקצועית

לצפייה במדריך לחצי כאן ועכשיו!

נעזרת במדריך או בפוסט הזה? אשמח שתשתפי אותי! תייגי אותי ברשתות החברתיות -

Tali Bar Studio פייסבוק

Talibarstudio אינסטגרם

קדימה, נגמרו התירוצים!

טלי בר.

תודה רבה לדלית שהכינה לי מתנת ט"ו בשבט מהממת אני זכיתי במעמד יפייפה ואת בצילומים, מוזמנת לעשות בהם כרצונך וחג שמח לאילנות!

מעוניינת להצטרף לקבוצת הפייסבוק הסגורה של דלית - יוצרות מעזות ולהיות חלק מקהילה של יוצרות מוכשרות? לחצי כאן!

95 צפיות0 תגובות
Tali_Clear_Logo_Dark_PNG.png

מוצרי נייר בעבודת יד ובעיצוב אישי

bottom of page