top of page
  • תמונת הסופר/תטלי בר

הפקת ספארי יום הולדת 29


חגגתי את יום ההולדת האחרון של שנות ה20 לחיי כן, בת 29 מי היה מאמין!

מאחר ויש לי אחות הגדולה ממני בשנתיים אני תמיד אהיה טול הקטנה. אפילו שמתחת לרדאר בלי שאף אחד שם לב וואלה גדלתי, מזל שזה לא באמת משנה לאף אחד, כלומר חוץ ממני... הנה הצצה לקונספט שבחרתי, מזהים?

אז לכבוד יום ההולדת האחרון של שנות ה20 ו... הרמתי הפקה! לעצמי! בעצמי!

כאוהבת חגיגות, אני רק מחפשת סיבות וכשאני מצליחה לשלב בהן את העסק והאהבה לנייר אני בעננים!!! לא פחות מחודש! חודש רק נשמע המון זמן, אבל מניסיון זה הזמן שלוקח להפיק יום הולדת עד לפרטים הכי קטנים ואם אתם רוצים שזה יהיה מושלם, קחו בחשבון שהפקה כזו לוקחת זמן. את הזמן שלכם אתם "תבזבזו" על בחירת קונספט, צבעוניות, השראה, רעיונות וכמה שעות באיביי, אבל אני מבטיחה לכם שזה ישתלם! לאחר כל התחקיר שלכם תוכלו לגבש ולהדק את הקונספט שלכם להיות ה-כי מושלם וייחודי! כל הקישוטים שתראו כאן עוצבו במיוחד עבור יום ההולדת והכנתי אותם בעבודת יד בלבד! עכשיו אתם מבינים איך חודש עף לו? במהלך הפוסט אפנה אתכם ללינקים ולמקומות בהם רכשתי את הדברים. בואו איתי לסיור בספארי שלי! על הקירות פיזרתי בכל הבית שלטים שיצרתי מנייר קארדסטוק בעובי 250 גרם. חתכתי אותיות באמצעות לוח פאנץ' ייעודי לעבודה עם נייר - ALPHABET PUNCH BOARD We R Memory Keepers ולכל האותיות יצרתי לוק מיושן באמצעות דיו דיסטרס גוון Vintage Photo מכאן על מנת ליצור אפקט ספארי פראי, "מלוכלך". לאחר מכן הדבקתי את כל האותיות על גבי דגלונים בגוון טבעי מיושנים גם הם. באחת התמונות תוכלו לראות גם עלים טרופיים על מנת שיהיו פחות או יותר זהים יצרתי שבלונה, העתקתי אותה על מספר ניירות בגווני ירוק שונים וגזרתי באמצעות מספריים.

זה אולי נראה לכם סתמי, אבל בתור ילידת דצמבר כשמגיעים אליי כ25 אורחים באמצע החורף זה תמיד נגמר בבלגן שרואים בו רק מעילים, שכבות ביגוד נוספות ותיקים - מאסתי בזה כל כך!!! אז מצאתי פתרון גאוני, מתלה בצורת ח' שנרכש באיקאה עליו אני שמה קולבים וכל אורח יכול לתלות את המעיל והתיק שלו על קולב משלו. מה תגידו על זה? עכשיו יש מקום לעיניים לראות את שאר העיצוב, ממשיכים...

בלונים בכל רחבי הבית פיזרתי בלונים רגילים ובלוני אורז גדולים (בהם כמובן שכחתי לשים אורז, פאדיחו'ש) בצבעי הקונספט צהוב - ירוק - לבן. על הויטרינה הגדולה בסלון הדבקתי באמצעות דבק דו צדדי בלוני אותיות וספרות Happy 29 B-day בצבע זהב שרכשתי מכאן.

שילוט שולחן שלטים קטנים BEWARE ו - Do not feed the animals שהנחתי על מעמד לתמונות מעץ שרכשתי מכאן. השלטים עשויים גם הם מנייר קראפט 250 גרם, על האחד יצרתי עיניים באמצעות עיגולים בגדלים שונים בגווני שחור לבן ובשניהם הדבקתי אותיות שנחתכו באמצעות תבניות חיתוך לביג שוט (מכשיר ייעודי לחיתוך צורני של נייר).

שולחן נוי שולחן עץ שהפך במהרה לשולחן נוי לטובת הכפר של הספארי :) על השולחן פיזרתי תמונות אמיתיות אותן צילם אבי מטיול ספארי שביצע אי שם בתחילת שנות ה2000 בקניה. בנוסף, הנחתי אלמנטים שונים לסטיילינג כגון בתי העץ ההורסים של גלי מאור שקניתי באחד מהירידים של נתנאלה, תיק פנדה מפלסטיק מכאן, כובעו המפורסם של בעלי (נרכש ביוון) וכמובן, מקל סלפי! חדי העין ישימו לב שאפילו באותיות המגנטיות מסתתר מסר WILD TOUR, אתם יודעים איפה אומרים שאלוהים נמצא/ת - בפרטים הקטנים!

שרשרת פרנזים שרשרת פרנזים, או אם תרצו גדילים, שהכנתי מניירות משי בצבע ירוק (נרכשו כאן) בתוספת בננות מפלסטיק אותן רכשתי באחת החנויות ברחוב מטלון בדרום תל אביב.

חיות ספארי אני מאוד אוהבת בעלי בחיים ומעבר לקשיים הלוגיסטיים הברורים בסיפור, לעולם לא הייתי עושה שימוש ציני כזה או אחר בבעלי חיים - אז מה כן? קניתי (מדרום תל אביב רחוב מטלון) מגוון חיות מפלסטיק בגדלים שונים וריססתי אותם בספריי זהב, תוכלו לראות כיצד זה הוסיף לאווירה בתמונות שונות וגם בזו בה החלטתי שקוף יטפס על "כלוב".

שולחן האוכל אם לומר את האמת בשולחן האוכל המעטתי בקישוטים מאחר ואף פעם לא נשאר לי מקום כשהאוכל עולה על השולחן ותמיד אני מתחילה לאלתר מקום אחר לאותם קישוטים - מה בכל זאת תמצאו שם על השולחן? כלים בצבעוניות המתאימה לקונספט מלחיה ופלפליה שקניתי בלונדון בחנות האהובה עליי Sass & Belle ו2 כלי פלסטיק קטנים בהם הנחתי חול (אדמה מהגינה) וחיה מפלסטיק מרוססת זהב (לצערי לא צילמתי תקריב). גם בשולחן הבר שמרתי על קו נקי, מלבד השתייה שמתי עליו תיבת אוצר וכוסות עם סוכריות גומי בצורת חיות.

מתנות קטנות אין יום הולדת שלי שהאורחים לא מקבלים ממני משהו קטן וטוב לתשומת לב כהוקרת תודה על כך שינו מזמנם ערב והקדישו אותו לטירוף שלי :). הפעם החלטתי לתת שקית צלופן קטנה עם סוכריות סודה בצורת בננות שרכשתי מכאן והוספתי כיתוב תודה באמצעות תבנית חיתוך Thanks לביג שוט שנקנה אי שם לפני מספר שנים באיביי, לצערי הקישור כבר אינו קיים. על שולחן המתנות שמתי גם צנצנת ובה קישוטונים על שיפודי עץ בהם תוכלו למצוא קופים בעבודת יד שיצרתי מעיגולים בגווני חום. חמודים לא?

ואחר כל זה, נותרה רק שאלה אחת באוויר - איזה קרנבל להרים לכבוד יום הולדת 30??? כתבו לי הצעות בבקשה, לא נותר עוד הרבה זמן. דצמבר 2018 אוטוטו כבר כאן... מקווה שנתתי לכם בוסט של השראה, טלי בר.


146 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
Tali_Clear_Logo_Dark_PNG.png

מוצרי נייר בעבודת יד ובעיצוב אישי

bottom of page